fredag den 13. april 2012

New in - Green goodies

Hej med jer,

(English below)

Selvom vejret ikke helt er med på det, så er det i hvert fald forår i mit hoved. Jeg kan slet ikke stoppe med at shoppe ting i masser af fine farver. I dag er turen så kommet til grøn. Fantastisk farve, der kan mixes med mange af forårets andre trendfarver, som f.eks. koral og gul. Jeg vil også mixe stærk grøn med pasteller for at få et ekstra pift.

Hi guys, 


Even though the weather is not really keeping up at the moment, spring is all over my mind. I cannot stop shopping items in all kind of colours. Today it is green. Such a great colour that kan be combined with a lot of the other spring colours in trend right now, like coral and yellow. I would also wear the bright green with pastels for an extra splash.

Her er et par ting jeg har købt på det sidste i grøn:

Here is a couple of the green items I have bought lately: 

 Green oversized envelope clutch - Ebay.co.uk

Green suede snake peep toe - Marta Jonsson

Clutchen er på vej til mig fra Kina, det har den været i laaaang tid nu, håber den snart dukker op ;-)

Skoene har jeg købt i dag. Ups... Men da jeg så dem kunne jeg simpelthen ikke lade være! Jeg prøvede men var nødt til at gå tilbage og købe dem. De har den smukkeste grønne farve. Meget mere pang end på billedet. Og så er de rare at have på selvom de er høje. Det er åbenbart nogle ekstra bløde "walk on air" indlæg de har. 

The clutch is on its way to me from China, it has been a loooong wait, hope it will show up soon ;-)

The shoes I have bought today. Woops... When I saw them I just couldn't help it! I tried to walk away, but I had to go back and get them. They are in the most beautiful green colour, much more bright than the picture shows. And they are nice and soft on the feet even though they are quite high. They have extra soft in-soles. 

-Karina

1 kommentar:

  1. Virkelig fine ting. De måtte også godt komme hjem til mig:-)
    frkforsom

    SvarSlet