tirsdag den 21. august 2012

OOTD - Orange and Navy

Hej med jer,

(English below),

Jeg havde faktisk planlagt at dagens indlæg skulle være med den smukke kjole jeg havde på til bryllup i lørdags, men i al fovirringen, fik jeg ingen billeder af det! Jeg må lige tjekke om nogle af de andre fik et skud eller to ellers så skal jeg genskabe hele looket til en lidt senere post :-)

I stedet får I et outfit der er et par uger gammelt. Jeg var faktisk ikke sikker på at jeg ville poste det overhovedet, for jeg er slet ikke vild med bukserne! De er fra New Look Inspire. De er i en meget tynd kvalitet, jeggins-agtige med virkelig meget stretch. De fik en chance alligevel, pga. farven, som jeg synes er fantastisk. Men faktisk synes jeg ikke de gør noget godt for mine ben (som jeg normalt ikke er utilfreds med ;-)) Om det er materialet eller snittet har jeg ikke helt fundet ud af. Men det er også lige meget nu, for de er allerede gået i sømmen omkring lårene. Så altså ikke en anbefaling herfra ;-)

I had originally planned that today you would have a post with the fabulous dress I wore at a wedding on Saturday, but in all the confusion, I got no pictures! I will check with some of the other photograpers if they got pictures otherwise I will re-create the look for a later post :-)

Instead here is an outfit from a couple of weeks ago. I was actually not sure I was going to post it at all, because I am not crazy about the pants! They are from New Look Inspire. It is a very thin fabric, jeggins-like with very much stretch. They got a chance anyway, because of the great colour. But actually I don't think they do my legs any justice. If it is the material og the cut I have not decided yet. But I guess it doesn't matter now, because after wearing them twice the seems around the inner thighs has given up. So no recommendation from me ;-)

Orange jeans/jeggins - New Look // Navy jacket - Jasper Conran @ Debenhams // White ruffle top - HM // Orange and navy star scarf - Zizzi // Nude wedges - Steve Madden



Udover bukserne altså er dumme er jeg ret vild med sættet. Orange, hvid og navy er bare SÅ fint sammen! Og hvem elsker ikke lidt stjerneprint!? Jeg fik inspirationen fra en kampagne Gwyneth Paltrow har lavet for det svenske Lindex (se billederne herunder). Synes bare farverne er så fine sammen.

Besides the fact that the pants are no good, I am really loving the outfit. Orange, white and navy is so nice and summery together. And who does not love a little star print!? I got the inspiration from a campaign Gwyneth Paltrow did for the Swedisch brand Lindex (pictures below). I just think the colours are so great.




-Karina

2 kommentarer:

  1. Karina the jeans fit perfecto on you! Is so trendy orange colours.....was a "must" on Argentina's AW'12!

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks, Luna :-) I really do love that colour, it makes such a statement :-)

      -Karina

      Slet