søndag den 18. november 2012

Husk nu!

Hej med jer,

(Post for my Danish readers on a clothes sale next week in Copenhagen)

Jeg har stået på hovedet i mit skabe hele dagen og fundet tøj frem som skal med til tøjsalget på lørdag (24. november 2012). Der bliver mange gode sager imellem, det kan jeg godt love. Jeg har jeans, kjoler, sko, støvler, blazere, toppe og en enkelt vinterfrakke. Så kom da lige forbi og kig om der ikke skulle være noget I kunne bruge!

Yderligere detaljer kan findes lige her. Og meld jer gerne til så vi kan se ca. hvor mange der kommer :-)

Håber vi ses!

Det er disse fantastisk stilfulde kvinder der vil sælge ud af deres klædeskabe ;-)

-Karina

3 kommentarer:

  1. Hej Karina.
    Du har simpelthen en skøn blog og jeg læser trofast med ;)
    Lige et spørgsmål: Hende den yndige med tattooen på armen, har hun en blog? Hvis ja, vil du smide et link til den?
    KH
    Marie

    SvarSlet
  2. Hej Marie,

    Tak skal du have :-) Nej, Kecia har desværre ikke en blog, men hun er én af de smukke modeller for Carmakoma (lige som Line øverst i midten og Stine nederst til højre). Kecia kan man se mere til hos Carmakoma når deres nye image-billeder udkommer til næste år.

    Kh Karina

    SvarSlet
  3. Tak for svar, Karina.
    Øvs - har beundret hende flere gange, er vild med hendes stil og hun er simpelthen bare så smuk!

    I øvrigt SKØNT billede af jer allesammen :)
    God dag og igen tak.
    KH
    Marie

    SvarSlet