torsdag den 7. marts 2013

My Spring Musthaves - The Leather Jacket

Hej med jer,

(English Summary below)

Her de næste par uger vil jeg vise jer (i kategorier) hvad jeg gerne vil have fingrene i til foråret :-) En ny sæson betyder jo nye farver, nye trends og selvfølgelig en undskyldning for nyindkøb til garderoben! ;-)

Vi starter med en, i min verden, absolut uundværlig beklædningsgenstand: læderjakken! Jeg har jo en svaghed for den "ægte vare" men faktisk er det fake læder blevet pænere og pænere med årene og jeg har faktisk investeret i min første fake læderjakke (den får I snart et outfit med). Men denne post skal altså handle om læderjakker i ægte læder, for det er virkelig noget der, efter min mening, mangler til plus sizes.

The next couple of weeks I want to show you (divided into categories) what I would like to get my hands on for spring :-) A new season means new colours, new trends and that of course is a great excuse to make new purchases! ;-)

I will start with, in my opinion, an absolute necessity: the leather jacket! I have a weaness for the soft real leather, but actually the faux leather has come a long way the past few years and I have actually bought my first faux leather jacket recently (it will be up in an outfit post soon). But this post is about leather jackets in real leather, because that is really an item that is really hard to come by in plus sizes.

Ok, så når man køber en læderjakke, så har man jo tendens til at gå efter en klassisk farve, som kan bruges år efter år (enhver piges yndlingsfarve, ikke ;-)). Men hvis man er modig og leder efter et statement item, hvorfor så ikke gå efter en farvet læderjakke? Jeg har samlet et par bud på farvede læderjakker til jer også.

Ok, så when you buy a leather jacket, you tend to go for classic black, which can be used for years. But if you have the courage and are looking for a statement piece for spring, why not go for a coloured leather jacket? I have picked out a few coloured ones for you as well.


 Black leather biker jacket - Asos Curve (size EU48-54/UK20-26)









 Coral leather jacket - Ellos (EU34-48/UK6-20)

Jeg er meget fristet til at hoppe ud i en farvet læderjakke. Er SÅ vild med den gule eller koralfarvede. De ville være så fine til foråret. 

I am very tempted to get a coloured leather jacket. I am crazy about the yellow and the coral. They would both be so nice for spring. 

-Karina




1 kommentar:

  1. Thank you for sharing the post, please keep sharing with us. Considering women's leather jacket size chart one can get the right size of jacket while doing the shopping.

    SvarSlet