torsdag den 28. marts 2013

OOTD - London

Hej med jer,

(English below) 

Her er et outfit som jeg havde på i London og igen i går da vejret jo, for en kort bemærkning, var skønt!

De fleste af tingene har I set før, men jeg er jo en stor fan af at mixe og matche og de fleste af os har jo ikke mulighed for at have et helt nyt outfit på hver dag ;-)

Here is an outfit that I wore in London and again yesterday, when the weather was almost reminiscent of spring! 

Most of the items you have seen before, but I am a big fan of mixing and matching as much as possible and most of us don't have a new outfit for everyday anyway ;-)

 Jacket - HM+ // Sweatshirt - Primark (Mens department) // Skirt, "Francolin" - Carmakoma // Sneakers - New Balance // Necklace - Rude (gifted) // Cuff - HM




Ok, det her er et meget uvant outfit for mig, det er meget mere casual end jeg normalt går efter, men jeg synes det er ret cool.

Ok, this is a very different kind of outfit for me, a lot more casual than I normally wear, but I think it is cool.

- Karina

1 kommentar:

  1. Det klæder dig ellers godt. Sjovt at se dig i noget forskelligt :)

    SvarSlet