onsdag den 20. marts 2013

OOTD - Monochrome Tie Dye

Hej med jer,

(English below)

Som nævnt i dette indlæg har jeg kastet mig ud i batik-trenden, som jeg synes er superfin og meget 90'er-agtig. Ved ikke hvorfor 90'erne pludselig tiltaler mig sådan, men måske fordi det tager mig tilbage til mine teenageår og fordi 90'erne bød på mange forskellige trends (nogle der dog bør blive i gemmebogen, hvis du spørger mig. Ja, jeg kommer aldrig til at bære et navle-afslørende outfit igen! ;-)) igennem årtiet.

Kjolen er fra Primark i London, men lignende modeller er set overalt i kædebutikkerne fra Topshop til H&M.

As mentioned in the post, I have ventured into the tie dye trend, which I think is super cute and very 90'ies. I don't know why the clothes of the 90'ies suddenly attract me again , but maybe it is because it takes me back to my teen years and because the 90'ies gave os SO many great trends throughout the decade. Some, though, are better left in the 90'ies, if you ask me. Meaning that you will never again catch me in a belly button reveling outfit! ;-)

The dress is from Primark in London, but similar models have been spotted all over the highstreet from Topshop to H&M.

 Dress - Primark // (P)leather jacket - New Look // Boots - B&CO @ Skoringen // Necklace - Second Female 





Om vinteren bruger jeg altså mine læderjakker indendørs! Jeg er jo en jakke-pige og har ret mange, så de kommer altså i brug året rundt. Det er for øvrigt min første fake læderjakke og synes faktisk den er rigtig fin! Det ligner læder ret meget og så til en brøkdel af prisen. 

In the winter I use my leather jackets indoors! I am a sucker for jackets and have a lot of them and like to get use out of them all year round. It is, by the way, my first fake leather jacket and I do think it is rather nice! It looks a lot like leather and costs a fraction of the price.

1 kommentar:

  1. Jeg elsker den her kjole! Hvor er den fin - og hvor er du lækker på det sidste billede. Pift!

    SvarSlet