fredag den 7. juni 2013

White Weeks 3 - White and Blue

Hej med jer,

(English below)

Hermed dagens outfit, endnu engang med den hvide blazer ;-) Jeg synes den passer lige så fint til nederdel og kombinationen af blå og hvid er helt perfekt om sommeren. 

Dette outfit har jeg på lige nu, i Budapest, Ungarn (gudskelov for planlægning og programmering af indlæg ;-)) hvor jeg er på konference.

Det er et godt outfit under "business casual" kategorien. Det er cool og moderne men stadig klassisk nok til at være passende i arbejdssammenhæng. Det er noget jeg bliver nødt til at overveje i forbindelse med mit tøjvalg.

Outfit of the day, again with my white blazer ;-) I think it is just as great with a skirt and the combination of blue and white is just so perfect for summer. 

This outfit I am wearing right now, in Budapest, Hungary (thanks to planning and programming of posts ;-)) where I am attending a conference.

It is a great outfit in the "business casual" category. It is cool and modern with but still classic and appropriate for work functions. That is something I need to consider in my wardrobe.

 White blazer - Gina Tricot // Blue "twist" jersey skirt - own design // White tee - H&M // Nude sandals - Dorothy Perkins





Nederdelen ser godt nok mørkere ud på billederne end den er i virkeligheden, den er en meget fin navy.

The skirt looks a bit darker in the photos, in reality it is a very nice navy colour.

- Karina

3 kommentarer:

  1. Fantastisk blog, virkelig inspirerende. Jeg tænker på, bruger du shapewear under dine 'strammer' outfits? Den nederdel du har på, er virkelig lækker. Er den syet ud fra et mønster eller?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Didde,

      Tak for det :-) Ja, jeg bruger oftest en blød shapewear top under (altså én der glatter lidt, men man stadig kan trække vejret i ;-)) som jeg køber i Bilka.

      Nederdelen er ikke lavet efter et mønster, men mange bloggere har lavet en tutorial på hvordan man gør, bla. her: http://mariesfabrik.blogspot.dk/2012/03/nederdel-diy-guide.html
      Det er virkelig enkelt og man behøver ikke være en mester på en symaskine for at klare den :-)

      -Karina

      Slet
  2. of all the outfits with a white garment, this is my fav, oh and the one with the green necklace!
    I wouldnt think that while would look so nice on a blonde woman. In fact, is gorgoeus on you!

    SvarSlet