tirsdag den 18. juni 2013

White Weeks 7 - Peg Leg Trousers

Hej med jer,

(English below)

Vi nærmer os enden af mit hvide tema og derfor synes jeg da lige vi skulle tage fat i den hvide blazer igen ;-) Den er altså skøn! :-D Jeg håber I har fået lidt inspiration til hvordan man kan gå med hvid, "selvom" man er plus size. Jeg ved at mange af jer (os) ikke synes det er så rart med lyse farver på vores "problemområder" og derfor ofte bare vælger sort hele vejen igennem, men prøv istedet at gør op med dig selv, hvad dine problemområder er og så bare undgå hvid/lyst der. F.eks. som jeg har gjort her, mørke bukser, og hvid overdel.

Èn af forårets/sommerens store trends er løse lidt sporty bukser i jersey eller silke sat sammen med en oversize blazer og et par høje sko. Jeg har ofte kigget langt efter piger der kunne bære dette look, indtil jeg besluttede at det kunne jeg også! Så her er min version af looket, nu med plads til kurver :-)

We are approaching the end of my white theme and therefore I thought we should have one last look at the white blazer ;-) It is really a grat piece! :-D I hope you had some inspiration to how you can wear white, "even though" you are plus size. I know many of you (us) don't like light colours, especially on our "problem areas" and therefore we often choose to go all balck/dark. Instead of doing that, try and focus on what is your problem areas and just avoid white/light colours right there. As I have done here, with dark pants and white on top.

One of the big trends this Spring/Summer is the loose kind of sporty peg leg trousers in jersey or silk worn with an oversize blazer and a pair of heels. I have often envied the girls wearing this trend, until I decided that I could do it as well! So here is my version, with room for curves :-)

White "Cherry" blazer - Gina Tricot // Black jersey peg leg trousers with feather print - Asos (get them here. They are quite roomy, so size down! the 18 regular can be worn if you are a UK20-22 as well!) // Nude sandals - Dorothy Perkins




Er der en trend du rigtigt gerne ville prøve, men ikke helt synes har plads til kurver? Eller er svært at finde i plus size?

Is there a trend you would like to try out, but don't think has room for curves? Or is hard to find in plus sizes?

- Karina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar