mandag den 1. juli 2013

OOTD - Pink for the the office

Hej med jer,

(English below),

Som I nok ved arbejder jeg på kontor. Det betyder at jeg ofte er lidt udfordret med hensyn til dress code og hvad jeg ikke kan have på. Korte skørter er ikke en option og selvom sneakers godt kan gå nogle dage (hvor jeg ikke har møder) så er det ikke helt så velset ;-) Det er nok derfor at en god blazer er mit absolut yndlings item. Med en god blazer kan man nemlig godt slippe afsted med jeans, hvis man altså ikke vælger en lys, løs boyfriend model med huller ;-)

Her har jeg min navy "Cherry" blazer fra Gina Tricot på og mine pink jeans fra Dorothy Perkins. En navy blazer kan man bare ikke undvære om sommeren...

As you may know, I work in an office. That means that dressing is sometimes quite a challenge as there is a dress code (which I constantly try to bend though ;-)). Short skirts are not an option and even though sneakers can work on some days (where I have no meetings) it is not that appreciated ;-) I guess that is why a god blazer is my favorite item of clothing. With a good blazer you can get away with jeans, if you do not choose a light, loose boyfriend version with holes ;-)

Here I am wearing my navy "Cherry" blazer from Gina Tricot and my pink jeans from Dorothy Perkins for the office.  


Cherry blazer - Gina Tricot // Pink jeans - Dorothy Perkins // White cami - River Island // Nude sandals - Dorothy Perkins




- Karina

2 kommentarer:

  1. Elsker dine office posts, da jeg selv også arbejder i et formelt miljø. Gerne mere af det :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt! Tak skal du have :-) Jeg har faktisk et par mere der kommer op snarest :-)

      -Karina

      Slet