søndag den 18. august 2013

OOTD - Casual Stripes

Hej med jer,

(English below), 

Her er et outfit fra tidligere på ugen, hvor jeg endelig kom til frisøren! Det var SÅ tiltrængt!

Outfitet er helt enkelt med et lille pift af (pastel) farve. Jeg er blevet virkelig glad for blå/hvid stribet som jeg synes der er noget klassisk og meget sommerligt over. Her har jeg sat en stribet bluse sammen med en navy draperet nederdel og mine gule sneakers, som gør outfittet en lille smule sjovere. Man kunne også have taget et par røde stilletter på til og et par accessories og så kunne det sagtens bruges på kontoret.

Here is an outfit from earlier this week, were I finally got my hair cut and coloured! It was SO needed!

The outfit is quite simple with a little touch of (pastel) colour. I have become a big fan of blue/white stripes which I think is such a classic and summery combination. Here I have combined a striped top with a draped navy skirt and my yellow sneakers that makes the outfit a little more fun. You could also have combined with a pair of red heels and a few more accessories and this would be a perfect office outfit.

 Stribed top - Gina Tricot // Navy draped skirt - DIY // Yellow sneakers - Reebok // Watch - Jetset




-Karina

1 kommentar: