søndag den 13. oktober 2013

OOTD - Black 'n' blue

Hej med jer,

(English below)

Forleden var jeg som sagt til pressedag hos Bestseller og her er mit outfit fra den dag.
Jeg er blevet helt vild med kombinationen af mørkeblå og sort (og gerne med noget bordeaux ind over også) så det går jeg virkelig meget i lige nu. Jeg synes også at den navy/mørkeblå er et virkelig godt alternativ til sort i sort, som vi jo er nogle der ellers ret godt kan lide ;-)

Den tykke trøje er fra Monki og jeg ejer den nu i to farver, sort og blå. Den er skøn og varm. Og omend den snupper lidt af min talje, så er den en favorit pt.

The other day I attended Bestseller's press event and here is my outfit from the day. I am really crazy about the combination of navy/dark blue and black at the moment, so I have been wearing that a lot. I think that the navy is a very good alternative to black on black that many of us do really like to wear ;-) 

The big sweater/cardigan is from Monki and I have it in two colours; black and blue. It is soft and warm and eventhough it really does nothing to accentuate my waist, it is one of my favorites at the moment. 

 Cardigan - Monki // Scarf - Zara (last year) // Black bodycon dress - Vero Moda // Suede fringe boots - H&M // Black fringe bag - Botkier







 Hvor seje er mine nye støvler fra H&M lige?! Jeg er vild med dem! // How cool are my new boots from H&M!? I love them!

Ring set from H&M // Nailpolish - Vinylux by CND, colour: Dark Dahlia

- Karina


3 kommentarer:

  1. Hello,Ciao Karina...great post...nice photos and...Stunning Outfit of Yours!
    The blend dark blue & black is great on You...like also Your Hair style:Fabolous!
    also Your Boots are cool and the Dark Dahlia colour of Your nails are charming...
    Fantastic Look...Cheers!

    SvarSlet
  2. Trøjerne fra monki, er de fra for nyligt?
    :-)
    Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Maria, ja, de er en to-tre uger gamle :-) Modellen hedder "Zosia", hvis du vil på jagt i Monki ;-)

      -Karina

      Slet