mandag den 2. december 2013

OOTD - JUNAROSE #4

Hej med jer,

(English below)

Så er vi (lidt forsinket) nået til mit fjerde JUNAROSE outfit! Denne gang med læder og en tiger ;-)

Jeg er vild med JUNAROSEs mange fine tees, som udover at være meget pæne også er en dejlig blød kvalitet. Og jeg kunne altså ikke helt stå for glimmer-tigeren her. Jeg har sat den sammen med den fantastiske "Vision" lædernederdel, der er lavet af det blødeste skind. Så dejlig at have på og plus size lædertøj er virkelig svært at finde, så jeg er virkelig glad for den nederdel.

We have (slightly delayed) reached my fourth JUNAROSE outfit! This time featuring leather and a tiger ;-)

I love JUNAROSE's many pretty tees, which, besides being very stylish also are very soft and comfy to wear. And I could not resist the golden tiger tee. I have paired it with the fabulous "Vision" leather skirt, which is made from the softest leather. Så nice to wear and plus size leather goods are not easy to come by, so I am really happy with this skirt. 


 Vision leather skirt - JUNAROSE // Kia Tiger tee - JUNAROSE // Fringe boots - H&M // Gold bangle - Dorothy Perkins



 

T-shirten kan bruges både "half tucked" og uden på nederdelen. Jeg synes begge dele ser fint ud. Den kan også bruges til jeans selvfølgelig. Nederdelen kan ligeledes dresses ned som her og op med en pailettop eller en fin skjorte.

The tee can be used "half tucked" and hanging out. I think both look nice. It can of course also be worn with jeans for a casual look. The skirt can also be dressed down as here and dressed up with a nice sequin top or a feminine shirt. 

- Karina

3 kommentarer:

  1. you look gorgeous! i love your hair <3

    SvarSlet
  2. Hello,Ciao KARINA...always You're so Elegant & Charming...but hthis outfit is a work of Art...it's Fabolous on You...make shines Your superior Beauty and Style!
    cheers

    SvarSlet
  3. great outfit. i like the shirt in combi with the leather-skirt.

    xo
    steffi

    SvarSlet