fredag den 14. marts 2014

OOTD - Pink lips

Hej med jer,

(English below)

Et noget forsinket OOTD fra modeugen. Ja, det er svært at få taget billeder når festen er igang ;-) Men I skal ikke snydes, så jeg tog lige et par billeder af outfittet en dag, hvor der var mindre fest og løjer. Dette sæt havde jeg på til Zizzis modeshow, som jo havde et "breaking the rules" tema. Og derfor valgte jeg et sæt der var lidt ud over det sædvanlige. Det er i hvert fald lidt mere iøjenfaldende end jeg plejer at vælge :-)

A very late OOTD from Copenhagen Fashion Week. Yes, it is not easy to stop and get your outfit pictures taken while everybody else is partying ;-) But I have re-created the outfit for you another day, with a lot less partying going on. This is the outfit I wore to Zizzi's fashion show, which had a "breaking the rules" theme. So I picked an outfit that was a little out of my comfort zone. :-)

Lip print crop top (I wore the skirt high, so no bare skin. It was in the middle of February afterall!) - H&M // Lip print pencil skirt - H&M
 


Jeg faldt virkelig for dette "tegneserie-agtige" sæt da jeg så det på H&Ms hjemmeside. Og da jeg prøvede det i butikken, vidste jeg bare det ville være perfekt :-) Det er slet ikke noget jeg normalt ville vælge, men man skal jo huske at skubbe til sine egne grænser en gang imellem, også når det gælder mode :-)

I really fell for the cartoonish print as soon as I saw it on H&M's website. And when I tried it on in the store, I just knew it would be perfect :-) It is not something I would normally wear, but you need to step outside your comfort zone once in a while, also when it comes to fashion :-)

7 kommentarer:

  1. Hahaha. Det er virkelig skønt.
    Jeg liker!!

    SvarSlet
  2. Hello,Ciao Karina....lovely photos and this's a great look...the skirt hugs your gorgeous Silhouette and the blend of colours really make shining your stunning beauty....an outfit that is a work of Art!

    SvarSlet
  3. Jeg har siddet og kigget på de to samme ting, må jeg spørge hvad str du er for oven og neden?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Simone, jeg har begge dele i en L her. Jeg er en 44 foroven og en 46 forneden :-)

      - Karina

      Slet
    2. Jeg var så heldig at finde nederdelen på udsalg til 100 kr.
      Sjovt nok stod der på sedlen at den kun kunne fås op til L i butikken, men op til XL på hjemmesiden.
      De kunne ikke forklare hvorfor.

      Slet
    3. Fedt Simone! Desværre er det sådan med rigtigt mange varer hos H&M, de fører kun til en L i butikken, men XL online. Jeg har dog set at flere og flere varer nu også fås i XL i butikkerne, for bare et år siden var det KUN i HM+ (BiB) de havde XL.

      - Karina

      Slet